Notícies - Arxiu
21/01/2018
L´alumant de l´optativa de periodisme de l´Escola Joan Pelegrí a Sants 3 Ràdio
Els estudiants de l´optativa de periodisme del curs de tercer d´ESO de l´Escola Joan Pelegrí del barri d´Hostafrancs van visitar dijous a la tarda els estudis de Sants 3 Ràdio. Durant la seva visita a les instal·lacions de la ràdio local de Sants-Montjuïc, on van poder conèixer per dins com funciona una emissora i com són els seus estudis, van ser entrevistats en directe per en Kike Fernández del programa Radioescola.
Clicant al reproductor podeu escoltar l´entrevista als quatre grups:

