Notícies - Arxiu
19/06/2014
La Festa de l’Esport de Sants-Montjuïc, organitzada per Sants 3 Ràdio, reconeix als clubs i esportistes dels nostres barris
La Festa de l’Esport de Sants-Montjuïc, organitzada pels programes esportius de Sants 3 Ràdio, va celebrar dimecres la seva onzena edició en un acte de reconeixement a totes les entitats esportives del barri que es va fer al Teatre de Sant Medir davant unes tres-centes persones.
<< clicar aquí >> per veure el reportatge fotogràfic, els premiats i la notícia completa
<< clicar aquí >> per veure el video sobre la festa emès per Barcelona Televisió

