Notícies - Arxiu
15/06/2014
Aquest dimecres t'esperem a la XI Festa de l'Esport de Sants-Montjuïc
El Teatre de Sant Medir acollirà l’11a Festa de l’Esport de Sants-Montjuïc, l’acte anual de reconeixement a la tasca de totes les entitats esportives dels nostres barris que organitza Sants 3 Ràdio.
Durant la celebració es premiaran als millors equips de la temporada i de manera individual es reconeixerà la temporada dels esportistes més destacats en futbol, futbol sala, bàsquet, waterpolo, petanca, gimnàstica, escacs, tenis taula, rugby...
L’entrada és gratuïta.
Quan? Dimecres 18 de juny a les 20 h
On? Teatre de Sant Medir. Constitució, 17

