Notícies - Arxiu
20/10/2009
L'esplai de l'ADSM visita Sants 3 Ràdio
El grup d'esplai de l'Associació de Disminuïts de Sants-Montjuïc va visitar dissabte les instal·lacions de Sants 3 Ràdio. Al llarg de la tarda van poder veure com es preparava un programa de ràdio i finalment van participar en la gravació d'una entrevista, on van explicar la tasca que fan des d'aquest esplai del nostre barri.

