Notícies - Arxiu
12/01/2009
El Megàfon estrena espai web
El programa de participació veïnal el Megàfon, que s'emet tots els dissabtes d'onze a dotze del migdia a Sants 3 Ràdio, ha estrenat blog. Hi podreu trobar les novetats del programa, properes entrevistes, escoltar fragments d'alguns dels seus espais, deixar-hi les vostres opinions...
<< anar al blog del programa >>
El programa està presentat per Esther Rodríguez, Enric Botella i Andreu Rami.

